Monday, May 31, 2010

That nauseating little automatically generated bilingual response!

Dear Constituent,

Thank you for taking the time to contact me. I value constituent feedback as it helps me to better represent Winnipeg South. My staff and I read every email to ensure we are aware of constituent concerns. We work to answer specific questions as quickly as possible. If you need assistance with an issue of federal jurisdiction or have a question related to government affairs, please call my office at 984-6787. We are here to help!

Sincerely,
Rod Bruinooge, MP

Bonjour,

Je vous remercie d'avoir pris le temps de communiquer avec moi. Mon personnel et moi-même lisons tous les courriels que nous recevons afin de nous assurer de bien comprendre les préoccupations de la population. Nous essayons de répondre le plus rapidement possible aux questions qui nous sont soumises. Si vous avez besoin d'assistance à lâ019égard d'une question relevant de la compétence du gouvernement fédéral, nâ019hésitez pas à appeler mon bureau au 984-6787. Nous sommes là pour vous aider!

Rod Bruinooge,
Depute de Winnipeg-Sud

0 Comments:

Post a Comment

<< Home